Protestantse Kerk in Nederland
Protestantse Gemeente Wormer
 
 
Ledenadministratie Ledenadministratie

Onze gemeente heeft een ledenadministratie. Voor het grootste deel is deze administratie nodig om (getalsmatige) informatie te verstrekken aan de regionale en landelijke kerkelijke organisaties. Deze administratie is heel belangrijk. Aan de hand van deze gegevens worden onder andere de verplichte afdrachten voor bijvoorbeeld de zending bepaald.

Als leden van de kerk verhuizen of gaan trouwen, als er een kind wordt geboren of er overlijdt iemand, dan worden al die berichten verwerkt in de ledenadministratie. Vroeger kreeg onze gemeente die gegevens door van het gemeentehuis, maar deze berichtgeving is gestopt. De kerkenraad doet een dringend beroep op alle leden van onze gemeente om alle veranderingen door te geven aan dhr. Rogier Stam.
Kerkelijk bureau: dhr. Rogier Stam, 0299-430207, ledenadministratie@pknwormer.nl
 

terug
 
 
 
 
Gebruikersplan Nieuwe Kerk

Gebruikersplan

 
 
Brieven ds. Bart Vijfvinkel

Om bij te dragen aan de onderlinge verbondenheid en om contact met de gemeente te onderhouden schrijft de predikant van onze gemeente, ds. Bart Vijfvinkel, in deze periode van corona brieven aan de gemeente.
De laatste zeven brieven kunt u op onze website lezen door hieronder de betreffende brief aan te klikken.

Brief 6 januari 2021
Brief 29 december 2020
Kerstwensen
Brief 21 december 2020
Brief 16 december 2020
Brief 12 december 2020
Brief 5 december 2020 (van Sinterklaas)



 
 
Wij staan vermeld op:

 
 
Protestantsekerk.net is een samenwerking tussen de dienstenorganisatie van de Protestantse Kerk in Nederland en Human Content Mediaproducties B.V.